Η συνεργασία του Χρήστου Νικολόπουλου με τον Στέλιο Διονυσίου στο «Περιβόλι τ’ Ουρανού» επισφραγίζεται με έναν νέο δίσκο που φέρει τη σφραγίδα τους όπως κι αυτή ενός καταξιωμένου στιχουργού.
Δίσκος για τον οποίο οι συντελεστές δούλεψαν πολύ καιρό, απόσταγμα της σχέσης αλληλοεκτίμησης που υπάρχει ανάμεσά τους.
Τα τραγούδια μόλις κυκλοφόρησαν και στην ουσία, τα ακούμε τώρα, μαζί σας, οπότε οι όποιες κρίσεις δεν μπορούν να βγουν αυτή τη στιγμή.
Ο Νικολόπουλος είναι ο κορυφαίος λαϊκός -με την ευρύτερη έννοια του όρου- δημιουργός των τελευταίων δεκαετιών ο οποίος παραμένει αειθαλής και ανεξάντλητος.
Ο Γράψας στιχουργός με πολλά όμορφα και ιδιαίτερα χιλιόμετρα στην δισκογραφική διαδρομή του. Στο ντεμπούτο άλμπουμ του Στέλιου Διονυσίου, 22 χρόνια πριν, του έδωσε μαζί με τον Τόκα το κατάλληλο διαβατήριο.
Ο ερμηνευτής ακούγεται στα καλύτερά του. Εκφραστικός, καθαρός, αρρενωπός. Νομίζω πως η θητεία του δίπλα στο «δάσκαλο» Νικολόπουλο λειτούργησε ευεργετικά.
Μακάρι ο τίτλος του δίσκου «Γυρνάω σελίδα» να επαναληφθεί.
Δίσκος για τον οποίο οι συντελεστές δούλεψαν πολύ καιρό, απόσταγμα της σχέσης αλληλοεκτίμησης που υπάρχει ανάμεσά τους.
Τα τραγούδια μόλις κυκλοφόρησαν και στην ουσία, τα ακούμε τώρα, μαζί σας, οπότε οι όποιες κρίσεις δεν μπορούν να βγουν αυτή τη στιγμή.
Ο Νικολόπουλος είναι ο κορυφαίος λαϊκός -με την ευρύτερη έννοια του όρου- δημιουργός των τελευταίων δεκαετιών ο οποίος παραμένει αειθαλής και ανεξάντλητος.
Ο Γράψας στιχουργός με πολλά όμορφα και ιδιαίτερα χιλιόμετρα στην δισκογραφική διαδρομή του. Στο ντεμπούτο άλμπουμ του Στέλιου Διονυσίου, 22 χρόνια πριν, του έδωσε μαζί με τον Τόκα το κατάλληλο διαβατήριο.
Ο ερμηνευτής ακούγεται στα καλύτερά του. Εκφραστικός, καθαρός, αρρενωπός. Νομίζω πως η θητεία του δίπλα στο «δάσκαλο» Νικολόπουλο λειτούργησε ευεργετικά.
Μακάρι ο τίτλος του δίσκου «Γυρνάω σελίδα» να επαναληφθεί.