Σαν σκηνοθέτης υπογράφει λίγο περισσότερες από 10 ταινίες. Αλλά τι ταινίες. Κάθε μια τους ισοδυναμεί με πολλές άλλων.
Ο Γιώργος Τζαβέλλας έδωσε σε δύσκολους καιρούς και με μετρημένα μέσα τα ζύγια του ελληνικού κινηματογραφικού νεορεαλισμού.
Βέβαια είχε το Φίνο στο πλευρό του...
Κάθε ταινία του Γιώργου Τζαβέλλα γέμιζε ασφυκτικά τις αίθουσες και προχωρούσε το ελληνικό σινεμά σταθερά μπροστά.
Οι τίτλοι μιλούν από μόνοι τους: Χειροκροτήματα (1944), Μαρίνος Κονταράς (1948), Ο μεθύστακας (1950), Ο γρουσούζης (1952), Η Αγνή του λιμανιού (1952), Το Σοφεράκι (1953), Η κάλπικη λίρα (1955), Ο ζηλιαρόγατος (1956), Μια ζωή την έχουμε (1958), Αντιγόνη (1961), Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα (1965), Ο αστερισμός της Παρθένου (σενάριο), 1973
Ο Γιώργος Τζαβέλλας έδωσε σε δύσκολους καιρούς και με μετρημένα μέσα τα ζύγια του ελληνικού κινηματογραφικού νεορεαλισμού.
Βέβαια είχε το Φίνο στο πλευρό του...
Κάθε ταινία του Γιώργου Τζαβέλλα γέμιζε ασφυκτικά τις αίθουσες και προχωρούσε το ελληνικό σινεμά σταθερά μπροστά.
Οι τίτλοι μιλούν από μόνοι τους: Χειροκροτήματα (1944), Μαρίνος Κονταράς (1948), Ο μεθύστακας (1950), Ο γρουσούζης (1952), Η Αγνή του λιμανιού (1952), Το Σοφεράκι (1953), Η κάλπικη λίρα (1955), Ο ζηλιαρόγατος (1956), Μια ζωή την έχουμε (1958), Αντιγόνη (1961), Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα (1965), Ο αστερισμός της Παρθένου (σενάριο), 1973