Θανάσης Τσαουσόπουλος - Τρέχοντας στη φωτιά με τον GUS G. τον Έλληνα κιθαρίστα του Ozzy

Επί 15 χρόνια είναι στην λίστα με τους κορυφαίους κιθαρίστες στον κόσμο! Κάνει σεμινάρια σε όλο τον πλανήτη και εταιρίες μουσικών οργάνων σχεδιάζουν κιθάρες με το όνομά του.
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Εγκατέλειψε τις μουσικές του σπουδές στο Μπέρκλεϊ για να παίξει στο… δρόμο. Σίγουρα η ιστορία του θα είναι συγκλονιστική.

Η μουσική ταινία για την ζωή του Έλληνα κιθαρίστα του Ozzy Osbourne, Gus G. την οποία σκηνοθέτησε κι έγραψε το σενάριό της ο Θανάσης Τσαουσόπουλος, ξετυλίγει τον μύθο του Θεσσαλονικιού μουσικού που επέλεξε ο διάσημος τραγουδιστής του Heavy Metal και των Black Sabbath, ανάμεσα σε αμέτρητες επιλογές που είχε χωρίς ταμπού, να είναι δίπλα του σε περιοδείες και ηχογραφήσεις επί 8 χρόνια!

Ο πολύπειρος Έλληνας σκηνοθέτης ακολούθησε τον Gus G., κατά κόσμο Κώστα Καραμητρούδη, σε «ναούς της ροκ», ταξίδεψε μαζί του σε τρεις ηπείρους κι έγινε η… σκιά του πιο αναγνωρίσιμου Έλληνα μουσικού του heavy metal σε όλο τον κόσμο γυρίζοντας ένα ντοκιμαντέρ για τη ζωή του 37χρονου κιθαρίστα που κάθε άλλο παρά προβλέψιμη και φυσιολογική ήταν. Ένας τρόπος ζωής ασύμβατος για έναν μέσο άνθρωπο και το πως ο ήρωας μας κρατά τις ισορροπίες του. Ο τίτλος της ταινίας τα λέει όλα: «Gus G. “Run Through Fire» και όπως λέει ο σκηνοθέτης - σεναριογράφος της δεν αφορά μόνο τους μεταλλάδες, αλλά και τους μουσικόφιλους γενικότερα, ακόμη και τους γονείς!

Ozzy Osbourne - Shot in the Dark | Gus G. Guitar Solo - Scream Tour '11 - Minneapolis

Η αξία του Θανάση Τσαουσόπουλου είναι γνωστή καθώς έχει σκηνοθετήσει πολύ πετυχημένες τηλεοπτικές σειρές όπως: Μαξιμαλιστές, Απαγορευμένη Αγάπη, Μαρία η Άσχημη, Κόκκινο Δωμάτιο, Λόλα, Κλεμμένα Όνειρα, καθώς και πολλά ντοκιμαντέρ όπως: Αλ. Φασιανός, Παν. Τέτσης, Dali, Miro, Αντ. Σουρούνης, Κ. Μουρσελάς, Μουσείο Μπενάκη - Αγγ. Δεληβοριάς, Ίδρυμα Β.Ε. Γουλανδρή, Δελφικές Εορτές, 4Greece, Στ. Κραουνάκης κ.α.

Έχει δουλέψει σε όλους τους τομείς της κινηματογραφικής και τηλεοπτικής παραγωγής, σε διεθνή projects όπως Unisef, Special Olympics 2011, Eurovision και έχει συνεργαστεί με γνωστούς Έλληνες και ξένους σκηνοθέτες όπως: Στ. Ράλλης, Olivier Mille, Diego Dohnofer, Αντ. Τέμπος, Αλ. Ρήγας, Π. Κοκκινόπουλος, Κ. Αριστόπουλος, Ν. Κούνδουρος, Βασ. Γεωργιάδης.

Σπούδασε μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών στο Southeastern College αλλά τον τράβηξε ο κινηματογράφος και συνέχισε τις σπουδές του στη σχολή κινηματογράφου Λυκούργου Σταυράκου.

Εκτενή αποσπάσματα από τη νέα μουσική ταινία του Θανάση Τσαουσόπουλου: GUS G. ‘’Life Through Fire’’ με την περιπετειώδη ζωή του κιθαρίστα του Ozzy Osbourne, σε πρώτη προβολή στο Vinyl Is Back 8-10 Δεκεμβρίου στον Πολυχώρο WE στη Θεσσαλονίκη, λίγες μέρες πριν ξεκινήσει την πορεία της σε Διεθνή Φεστιβάλ!

Όπως λοιπόν ο Θανάσης Τσαουσόπουλος «τσάκωσε» πρώτος τον Gus G. και έκανε τη ζωή του ταινία, έτσι κι εγώ δεν έχασα την ευκαιρία να μιλήσει ο Αθηναίος σκηνοθέτης πρώτος σε μένα για την εμπειρία που έζησε, αλλά και για τη δική του εν γένει πορεία. Πάμε λοιπόν…
THANASIS TSAOUSOPOULOS.jpg
Τι σου πυροδότησε την ιδέα να εμπνευστείς ένα ντοκιμαντέρ για τον Gus G;
Η ίδια η ιστορία του! Λόγο του καλλιτεχνικού του ψευδώνυμου νόμιζα (όπως και πάρα πολλοί άλλοι) ότι ήταν Ελληνοαμερικάνος. Όταν πριν από χρόνια συνειδητοποίησα ότι με μια βαλίτσα στο χέρι από την Θεσσαλονίκη πήγε Αμερική και έκανε ένα όνειρο πραγματικότητα τότε είπα μέσα μου: Εδώ έχουμε θέμα! Αν μου έλεγε κάποιος στη δεκαετία του ’80 ότι ένας μέταλ μουσικός από την Ελλάδα θα έφτανε σε τόσο υψηλό επίπεδο και θα ήταν για 8 χρόνια ο κιθαρίστας του Ozzy Osbourne θα τον πέρναγα για τρελό τουλάχιστον! Η χώρα μας δεν έχει ως γνωστόν παράδοση (παρότι έχει ταλέντα) στο γενικότερο πλαίσιο της ροκ μουσικής και οι τελευταίοι που έκαναν κάτι, ήταν πίσω στα ‘70ς οι Aphrodite’s Child, άντε και για λίγα χρόνια οι Socrates. To ότι ο Κώστας (Gus G.) για 15 χρόνια είναι στην λίστα με τους κορυφαίους κιθαρίστες του κόσμου και αυτό πριν τη συνεργασία του με τον Όζι έλεγε για μένα πολλά! Ψάχνοντας λοιπόν την ιστορία του βρήκα στοιχεία που θα έπρεπε οπωσδήποτε να βγουν και να γίνουν γνωστά πέρα από τον κύκλο των οπαδών του χέβυ μέταλ, καθώς η πορεία του αφορά όλη την ελληνική τέχνη στο σύνολό της και μάλιστα θα έπρεπε να παρουσιαστούν και με τον σωστό τρόπο ούτε με υπερβολές αλλά ούτε και με τον γνωστό "Νεοελληνικό": ‘Ντάξει μωρέ και τι έγινε’. Εξάλλου δεν θα ήθελα να με προλάβει κάποιος Ευρωπαίος συνάδελφος χα...χα..!

Πόσο καιρό κράτησαν τα γυρίσματα, που έγιναν και ποια ήταν η πρώτη σκηνή που γύρισες;
Κράτησαν σχεδόν ένα χρόνο από πέρυσι τον Δεκέμβριο. Ξεκινήσαμε από το Anaheim του Los Angeles και καλύψαμε 3 Ηπείρους (Ευρώπη - Ασία - Αμερική) και 7 χώρες (ΗΠΑ , Μεγ. Βρετανία, Σερβία, Ουγγαρία, Γερμανία, Ιαπωνία, Ελλάδα).

Πόσο συνεργάσιμος ήταν ο Gus G. και ποιά ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισες στη διάρκεια των γυρισμάτων;
Από τις πρώτες μας επαφές ήταν πολύ συνεργάσιμος τόσο αυτός όσο και οι δικοί του άνθρωποι και μας περιέβαλαν εμένα και τα συνεργεία που κινηματογραφούσαν με μεγάλη αγάπη. Μας φιλοξένησαν, μου εμπιστευτήκαν το προσωπικό τους αρχείο και τους ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ξέρεις τόσο ανοιχτοί. Είχαμε με τον Gus μια δημιουργική συνεργασία και πολλές φορές είχε ωραίες ιδέες. Με εξέπληξε μάλιστα το γεγονός ότι κράταγε το ρακόρ (Τη συνέχεια από το ένα πλάνο στο άλλο) χωρίς να του το ζητήσω. Εκπληκτικός! Η δυσκολία είχε να κάνει με τον καιρό. Στο Λος Άντζελες έτυχε να βρέχει (πράγμα σπάνιο) και χάσαμε μια μέρα γύρισμα που ήταν δύσκολο να αναπληρωθεί. Άλλη δυσκολία ήταν να συντονιστούν τα προγράμματα όλων μας. Εγώ είχα καθημερινά άλλα project που έτρεχαν αλλά και με τα διαδικαστικά στην ΕΡΤ όπου έπρεπε να δηλωθούν ποιο νωρίς οι ημερομηνίες γυρισμάτων μιας και ήταν εσωτερική παραγωγή. Έτσι οποιαδήποτε αλλαγή ήταν απαγορευτική.

Η ζωή του Gus G. ήταν φυσιολογική; Εξελίχθηκαν όλα ομαλά στην εξέλιξη του ως άνθρωπος και ως μουσικός;
Ο Gus ήταν αυτό που λέμε ‘ταγμένος’ στην κιθάρα και στη μουσική και αυτό φάνηκε από όταν ήταν μικρό παιδί. Πέρασε πολλές δυσκολίες μέχρι να φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο και όλα αυτά καταγράφονται στο ντοκιμαντέρ. Η πορεία της ζωής του έχει πολλά κοινά στοιχεία με πολλών μεγάλων της τέχνης που έτυχε να κάνω ντοκιμαντέρ ή να γνωρίσω από κοντά. Όλες οι ιδιοφυίες έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά τα οποία τα συνάντησα και στον Gus, o οποίος δεν είναι μόνο μια μουσική ιδιοφυία αλλά και διαχειριστική! Δεν σας αποκαλύπτω άλλα τα υπόλοιπα στην προβολή!

Τι άλλα θέματα θίγει η ταινία σου εκτός από τη ζωή ενός μουσικού;
Έχει και κοινωνιολογικά χαρακτηριστικά! Το Ελληνικό Metal τότε και τώρα. Αναφερόμαστε στο πως λειτουργεί μια μέση Ελληνική οικογένεια. Τι σημαίνει διεθνή καριέρα στην Ελλάδα και ποιοι είναι αυτοί που πραγματικά κάνουν. Αν το τρίπτυχο sex, drugs & rock ‘n’ roll ισχύει ακόμα σήμερα. Τα κακώς κείμενα της φυλής μας. Η ζωή στο δρόμο. Πιστεύω ότι η ταινία δεν αφορά μόνο το κοινό που ακούει Heavy Metal ή ροκ, ή γενικότερα μουσική. Όλοι θα βρουν ένα σημείο που τους αφορά και θα αναθεωρήσουν ίσως τη γνώμη που έχουν για κάποια παγιωμένα πράγματα. Αυτή την ταινία πρέπει να τη δουν γονείς, ειδικά το δεύτερο μέρος τους αφορά άμεσα!

Ozzy And Friends - Paranoid (HD) Slash, Zakk and Gus G - Oslo Norway 31-5-12

Υπάρχουν γυρίσματα στην ταινία για τον Gus από συναυλίες του;
Υπάρχουν πάρα πολλές και από την περιοδεία του Immortals tour των Firewind και από το σόλο πρότζεκτ του ως Gus G band στο L.A, στο Anaheim, στο περιβόητο ‘Whiskey A Go Go’ ένα ιστορικό μέρος όπου έχουν παίξει από τους Doors μέχρι τις Supremes! Γενικά έχουμε πολύ συναυλιακό υλικό το οποίο είναι στην πλειοψηφία του ακυκλοφόρητο και καινούργιο αλλά και πιο παλιό μιας και ο Gus μας άνοιξε το ‘σεντούκι’ και βγήκαν θησαυροί, οπότε πιστεύω οι απλοί θεατές αλλά και οι οπαδοί θα το ευχαριστηθούν.

Τι σε εντυπωσίασε περισσότερο από την σκηνική του παρουσία;
Η σκηνική του παρουσία είναι φοβερή, ακούς πράγματα να παίζει εκπληκτικά. Έχει επίσης αυτό που λέμε στο θέατρο ‘σκηνικό ήθος’, δίνει χώρο και πάσες στους συμπαίχτες του και συνδημιουργούν ένα φοβερό show. Αυτό που με εντυπωσίασε σε πιο μικρούς χώρους είναι ότι κατεβαίνει από το stage και παίζει ανάμεσα στον κόσμο έχοντας έτσι μια πιο άμεση επαφή με τους φανς. Δεν το κάνουν πολλοί αυτό!

Ποιά ήταν η πιο τρελή φάση που έγινε στη διάρκεια των γυρισμάτων;
Πέρα από τις βροχές στο L.A που ήταν αρκετά τρελό για την εποχή στα γυρίσματα έπεσε πολύ γέλιο. Τόσο ο Βοb όσο και ο Gus είναι μεγάλοι φαν του Χάρρυ Κλυνν όπως είμαι και εγώ, έτσι οι ατάκες έδιναν και έπαιρναν σε σημείο αρκετές φορές να σταματάμε το γύρισμα από τα γέλια. Ένα άλλο ήταν ότι ο γάτος του είχε πανικοβληθεί με τόσο ‘άγνωστο κόσμο’ στο σπίτι που νιαούριζε συνέχεια και κατούρησε και το τριπόδι από ένα φως. Αν βγάλουμε κάποια στιγμή το ντοκιμαντέρ σε DVD έχουμε πολλά αστεία παραλειπόμενα χα...χα..!

Έχεις σκηνοθετήσεις αρκετές από τις πιο πετυχημένες τηλεοπτικές σειρές, σε τι διαφέρει μια τέτοια εμπειρία από την σκηνοθεσία ενός ντοκυμαντέρ με επίκεντρο ένα ροκ μουσικό; Ήταν κάτι που εξελίσσει την σκηνοθετική σου πορεία;
Έχοντας την εμπειρία της δραματουργίας από τις σειρές και το σινεμά, όταν έκανα ντοκιμαντέρ πάντα κοίταζα να μην περιορίζομαι απλά στην καταγραφή των προσώπων αλλά να εισχωρήσω βαθύτερα στον συναισθηματικό και ψυχικό τους κόσμο, γιατί από αυτόν πολλές φορές εξηγείτε η συμπεριφορά και οι πράξεις τους, αυτό είναι το μότο μου. Αυτό εφάρμοσα και εδώ. Η διαφορά είναι ότι αυτή η πορεία δεν είναι προδιαγεγραμμένη όπως στις σειρές, δεν ξέρεις τι θα σου προκύψει στην πορεία και αυτό το κάνει συναρπαστικό! Για μένα είναι μια εξέλιξη γιατί εφαρμόζω στην πράξη κάτι που μελετάω εδώ και χρόνια και για πρώτη φορά ο θεατής θα δει ένα ντοκιμαντέρ ανάποδης αφήγησης που ξεκινάει κυριολεκτικά από το τέλος και φθάνει γραμμικά και όχι με φλας μπακ στην αρχή. Αυτό ήταν σε συνεννόηση με τον Gus και είχε και τη μεγάλη δυσκολία να κρατηθούν τα νοήματα ώστε να μην μπερδευτεί ο κόσμος.

Ποιά είναι η προοπτική της ταινίας σου; Πού θα προβληθεί και πότε;
Η τηλεοπτική της έκδοση θα προβληθεί σε δύο μέρη στις 8 και 15 Δεκεμβρίου στην ΕΡΤ2 ενώ η κινηματογραφική που θα είναι μεγαλύτερη θα ταξιδέψει σε διάφορα φεστιβάλ εδώ και στο εξωτερικό.

• GUS G Life Through Fire THEATRICAL TRAILER

Πώς ξεκίνησες την σκηνοθεσία; Ποιό ήταν το πρώτο ερέθισμα και αν υπήρξε κάποιος που σε έβαλε στο χώρο αυτό;

Μεγάλη ιστορία! Δεν νομίζω ότι μας φτάνουν αυτές οι γραμμές για να το αναπτύξουμε! Θα σου πω μόνο ότι από μικρός υπήρχε το ‘μικρόβιο’ κάποια στιγμή ‘θεραπεύτηκε’ αλλά ξαναβγήκε στην επιφάνεια σιγά-σιγά και έκτοτε με τυραννάει! Είμαι μάλλον ανίατη περίπτωση! Χα...χα..! Μπαίνοντας στη δουλειά σιγά-σιγά το ένα έφερνε το άλλο ραδιόφωνο, τηλεόραση, θέατρο, σινεμά. Έτυχε να συνεργαστώ με ‘μύθους’ του Ελληνικού κινηματογράφου όπως ο Βασίλης Γεωργιάδης και ο Νίκος Κούνδουρος όπου δίπλα τους πήρα όχι μόνο επαγγελματικά και αισθητικά μαθήματα, αλλά και μαθήματα ζωής! Είχαν άλλη ‘πάστα’ αυτοί οι άνθρωποι κάτι που δεν βρίσκεις πια στις μέρες μας!

Υπήρξε κάποια ταινία που είδες και είπες "θα γίνω σκηνοθέτης";
Θα σου φανεί παράξενο αλλά η τηλεόραση ήταν αυτή που μου έδωσε το πρώτο ερέθισμα, αλλά σου είπα και πριν είναι μεγάλη ιστορία και οι ταινίες ήταν πολλές! Στα μουσικά καταλυτικό ρόλο ως έφηβος έπαιξε το Woodstock o τρόπος κινηματογράφησης του με έκανε να θέλω να κάνω κάτι αντίστοιχο. Όταν δε είδα ‘Τα τραγούδια της φωτιάς’ του Κούνδουρου εκεί ήταν που έπαθα πιο μεγάλη πλάκα! Το πώς ηρωοποίησε τους τραγουδιστές με τον ευρυγώνιο φακό ήταν κάτι το μοναδικό! Πολλά χρόνια αργότερα ‘φτασμένος’ επαγγελματίας δεν είχα δει το ‘Σινεμά ο Παράδεισος’ βλέποντας το έκλαψα με μαύρο δάκρυ γιατί είδα τα δυο τρίτα της ζωής μου εκεί πέρα.

Ποιους Έλληνες σκηνοθέτες θαυμάζεις για τη δουλειά τους;
Σίγουρα τον Γεωργιάδη, από ταινία σε ταινία βλέπεις και άλλη αντιμετώπιση σκηνοθετική, δραματουργική. Στη δε ταινία ‘Η έβδομη μέρα της δημιουργίας’ βλέπεις ένα παίξιμο ηθοποιών και μια σκηνοθετική προσέγγιση που θα τα δούμε αργότερα στον Νέο Ελληνικό κινηματογράφο! Ο τύπος ήταν μπροστά από την εποχή του και δεν έχει τύχη της αναγνώρισης από τους θεωρητικούς του κινηματογράφου μας. Μετά σίγουρα τον Κούνδουρο τον Κακογιάννη τον Κανελλόπουλο τον Νικολαΐδη και από τους νεότερους τον Οικονομίδη τον Λάνθιμο… εντάξει είναι μακρύς ο κατάλογος, έχω παραλείψει πολλούς.

Ποιά η γνώμη σου για τον Λάνθιμο;
Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός με τον Γιώργο γιατί είμαστε συμφοιτητές στη σχολή σκηνοθεσίας. Από τότε ξεχώριζε! Έχει την ικανότητα να σου κάνει ό,τι είδος σινεμά θέλεις, τα ξέρει όλα πολύ καλά, ειδικά το action cinema. Το ότι επιλέγει αυτό και έχει τη δική του καλλιτεχνική ταυτότητα, μαγκιά του. Εμένα μου αρέσει πολύ! Αλλά και να σου έλεγα ότι δεν μου άρεσε τι σημασία θα είχε; Έφτασε με αυτό στα Όσκαρ; Έφτασε! Μεγαθήρια της σκηνοθεσίας δεν το κατάφεραν! Από τον Κακογιάννη και το Γεωργιάδη είχαμε να δούμε κάτι τέτοιο, οπότε όλα τα άλλα είναι για το θεαθήναι! Είναι ο αντίστοιχος Gus G του κινηματογράφου ή ο Αντετοκούμπο του αθλητισμού, ότι προτιμάει ο καθένας!

Ποιά η σχέση μου με την μουσική; Τι ακούς, τι αγαπάς περισσότερο και με ποιο τρόπο ακούς μουσική;
Σίγουρα είναι καταλυτική! Χάρη στη μουσική και κάποιους άλλους παραγόντες έγινα αυτό που έγινα! Φαντάσου τα πρώτα χρόνια ήθελα να κάνω μόνο βιντεο-κλιπ! Όταν είδα πως δούλευαν οι καλλιτέχνες και οι εταιρίες εδώ στην Ελλάδα τότε είπα αυτό δεν είναι για μένα δεν με εκφράζει! Ξεκίνησα τη καριέρα μου ως ραδιοφωνικός παραγωγός το 1988 με Χέβυ Μέταλ εκπομπή παρακαλώ. Έκτοτε το μέταλ δεν βγήκε από τη ζωή μου και ήταν αυτό που με οδήγησε και στα άλλα είδη μουσικής ψάχνοντας τις ρίζες του: Χαρντ-ροκ, Κλάσικ ροκ, ψυχεδέλεια, μπλουζ, σόουλ, τζαζ, κλασική, ένα ατέρμονο ταξίδι που δεν τελειώνει! Η ενασχόληση με την σκηνοθεσία έφερε και τις κινηματογραφικές μουσικές και το ‘κάψιμο’ όπως ξέρεις συνεχίζεται. Επειδή έχω ανοιχτεί σε όλα τα είδη πολλά μου ξεφεύγουν! ‘Μακάριοι οι ακούωντες του ενός είδους’ προλαβαίνουν! Πλέον το εύρος αρχίζει από Βιβάλντι μέχρι Βαταίην (Watain) (Μπλακ μεταλάδες) όπου εναλλάσσονται με ευκολία! Είναι φορές που ανησυχώ και γω γι’ αυτό! Δεν ξέρω και πολλούς να το κάνουν. Στα δισκάδικα πια με έχουν μάθει και δεν εκπλήσσονται, κάποιοι μου λένε ότι είναι πλούτος! Τώρα τι λένε από πίσω μου δεν ξέρω! Χα…Χα..! Πλέον δεν έχω το χρόνο να ακούω όπως πρέπει ειδικά τον τελευταίο χρόνο με το ντοκυμαντέρ, οπότε το αυτοκίνητο έγινε ο χώρος ακρόασης. Ελπίζω σε κανά μήνα να κινηθεί και πάλι ο ιμάντας του Michell με κανά βινύλιο πάνω του γιατί είναι πολλά τα σφραγισμένα δισκάκια! Άσε που τα B & W ηχεία μου παραπονούνται ότι τους βάζω μόνο τις μίξεις από το ντοκυμαντέρ και ζητούν επιμόνως και κάτι άλλο!

Firewind - Gus G guitar solo and 'Fire and the Fury'

Υπάρχουν κινηματογραφικές μουσικές που θεωρείς αριστουργηματικές;
Σίγουρα ότι έχει γράψει ο Μορικόνε! Έχει χάρισμα ο άνθρωπος! Εκεί που ‘κούμπωναν’ όμως τα πράγματα ήταν το δίδυμο Ρότα - Φελίνι το 8 1/2 είναι αξεπέραστο. Ο Ουμιλιάνι μου αρέσει πολύ, ο Λούις Μπακάλοφ… Είναι μακρύς κατάλογος εξαρτάται από την ταινία και την εποχή και μη αναφέροντας κάποιους, κάποιοι που μας διαβάζουν θα δυσαρεστηθούν. Ας πούμε δεν γίνετε να μην αναφέρω τον Χατζηνάσιο ή τον Πλέσσα, άνετα στέκονται δίπλα στους παραπάνω. Αυτό που μου αρέσει όμως και θέλω να το αναφέρω είναι το πώς κάνουμε ξανά ‘ανάγνωση’ μίας δεδομένης μουσικής από μία ταινία και την τοποθετούμε σε μια άλλη, το έχω κάνει συχνά στις σειρές μου και στα ντοκιμαντέρ. Ένα κάλο τέτοιο παράδειγμα που το κάνει ευφυέστατα είναι ο Ταραντίνο.

Πόσο έχει επηρεάσει η κρίση τις τηλεοπτικές σειρές και τη δουλειά σου;
Πάρα πολύ! Μετά από πολλά χρόνια, όταν ξέσπασε αυτό, ξαφνικά δεν χτύπαγε το τηλέφωνο, εκεί που κάποτε δεν προλάβαινες να απαντήσεις. Πολλοί άνθρωποι έμειναν στο δρόμο. Εμένα με βρήκε στο peak της δημιουργικότητάς μου και με επηρέασε πάρα πολύ. Υπήρξε χρονιά που στην Ελλάδα δεν γυρίστηκε ούτε ένα νέο σήριαλ, ό,τι παιζόταν ήταν γυρισμένο στη Κύπρο. Ευτυχώς τότε μετά δύο επώδυνα χρόνια ανεργίας βρέθηκε η συνεργασία με την ΕΡΤ μιας και με ήξεραν από παλιά και επιβιώσαμε, με πολύ λίγα βέβαια λεφτά, αλλά τουλάχιστον επιβιώσαμε.

Έχει επηρεάσει καθόλου η κρίση τον τρόπο και τις συνθήκες εργασίας στην σκηνοθεσία των τηλεοπτικών σειρών;
Θέλει και ρώτημα; Φαίνεται έξαλλου το αποτέλεσμα. Οι προϋπολογισμοί έχουν συμπιεστεί πολύ, οι αμοιβές το ίδιο, λόγω υψηλής φορολογίας εδώ, όλα γυρίζονται Κύπρο. Πολλοί συνάδελφοι έχουν μετακομίσει. Η παραγωγοί τσιγκουνεύονται και κάτι που αντικειμενικά κάνει 10 το κάνουν με 5 και ο κόσμος βλέπει σκουπίδια. Υπάρχει διαρκώς η απειλή της απόλυσης γιατί σου λέει θα πάρω τον μαθητευόμενο να κάνω τη δουλειά μου με τα μισά λεφτά, οπότε τα ‘σκοτωμένα’ μεροκάματα αν πληρωθούν να είναι πιο σκοτωμένα ακόμα. Εγώ ακόμα περιμένω τη δικαστική απόφαση για λεφτά από το Mega όπου είχα φεσωθεί και το ΦΠΑ. Αναγκάστηκα να κλείσω βιβλία και τα πάντα όλα γιατί δεν έβγαινε το πράγμα. Πολύς κόσμος είναι σε αυτή την κατάσταση, και βέβαια πολύ αλητεία ρε φίλε. Αναγκάστηκα να συνεργαστώ με έναν από τους μεγαλύτερους αλήτες που έβγαλε αυτός ο χώρος. Δεν ήταν τα πράγματα έτσι κάποτε στην κινηματογραφική κοινότητα υπήρχε μπέσα! Εγώ με αυτήν πορεύτηκα όλα μου τα χρόνια!

Πού γεννήθηκες; Πού μεγάλωσες; Πού ζεις;
Γέννημα θρέμμα Αθηναίος 4ης γενιάς. Εξακολουθώ να ζω στο κέντρο της Αθήνας όπως και τόσα χρόνια η οικογένεια μου, αλλά πρέπει να σου πω ότι με αυτά που βλέπω κάθε μέρα έχω πια κουραστεί και εξοργιστεί!

Ποια ή ποιες θεωρείς τις πιο συγκλονιστικές στιγμές της ζωής σου;
Όταν έχανα αγαπημένους ανθρώπους και… Όταν τα όνειρα έφτασαν να γίνουν πραγματικότητα!

Μελλοντικά σχέδια και τα πιο άμεσα;
Να τρέξω την ταινία! Αυτό από μόνο του έχει αρκετή δουλειά, και βέβαια οι άλλες εκπομπές της ΕΡΤ που με… κυνηγάνε.

Gus G - FIREWIND - Back on the Throne | Clinic Jackson Guitars en Leturiaga

*GUS G. ‘’Life Through Fire’’ Αποσπάσματα από τη νέα μουσική ταινία του Θανάση Τσαουσόπουλου με την περιπετειώδη ζωή του κιθαρίστα του Ozzy Osbourne, GUS G σε πρώτη προβολή στο Vinyl Is Back, λίγες μέρες πριν ξεκινήσει την πορεία της σε Διεθνή Φεστιβάλ! Από 8 έως 10 Δεκεμβρίου στον Πολυχώρο WE, στη Θεσσαλονίκη, είσοδος ελεύθερη.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!