Κορωνίδα αυτής της τάσης, αλλά και γερό εφαλτήριο ταυτόχρονα για «συνοδοιπόρους», το βιβλίο του νεαρού αλλά φλογισμένου μουσικολόγου Νίκου Ορδουλίδη, «Η δισκογραφική καριέρα του Βασίλη Τσιτσάνη (1936-1983) - Ανάλυση της µουσικής του και τα προβλήµατα της έρευνας στην ελληνική λαϊκή µουσική» που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ιανός (Για την παρουσίαση του βιβλίου βλέπε ΕΔΩ).
Ο Νίκος Ορδουλίδης σπούδασε στο University of Leeds, Αγγλία (Διδακτορικό στη Λαϊκή Μουσικολογία και Μεταπτυχιακό στο Κλασικό Τραγούδι) και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (Πτυχίο Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, με ειδίκευση στη Βυζαντινή Μουσική). Διδάσκει λαϊκό πιάνο στο ΤΕΙ Ηπείρου, Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής και είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Ωδείου της Ι.Μ. Βεροίας και Ναούσης. Ο οπλισμός του και ο «εμπνευσμένος» χαρακτήρας του μοιραία δε χωρούν στα σκουριασμένα «στεγανά» και στερεότυπα που στοιχειώνουν εδώ και δεκαετίες το ντόπιο μουσικολογικό πεδίο που «ερευνά» το λαϊκό –με την ευρύτερη έννοια του όρου και της λέξης- τραγούδι (Για το βιβλίο διάβασε ΕΔΩ).
Μας επισκέφτηκε στα γραφεία του Ogdoo Music Group και ανταλλάξαμε δημιουργικές απόψεις για ζητήματα που αφορούν τη μουσική και το τραγούδι που αγαπάμε.
Ο Νίκος Ορδουλίδης σπούδασε στο University of Leeds, Αγγλία (Διδακτορικό στη Λαϊκή Μουσικολογία και Μεταπτυχιακό στο Κλασικό Τραγούδι) και στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (Πτυχίο Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης, με ειδίκευση στη Βυζαντινή Μουσική). Διδάσκει λαϊκό πιάνο στο ΤΕΙ Ηπείρου, Τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής και είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Ωδείου της Ι.Μ. Βεροίας και Ναούσης. Ο οπλισμός του και ο «εμπνευσμένος» χαρακτήρας του μοιραία δε χωρούν στα σκουριασμένα «στεγανά» και στερεότυπα που στοιχειώνουν εδώ και δεκαετίες το ντόπιο μουσικολογικό πεδίο που «ερευνά» το λαϊκό –με την ευρύτερη έννοια του όρου και της λέξης- τραγούδι (Για το βιβλίο διάβασε ΕΔΩ).
Μας επισκέφτηκε στα γραφεία του Ogdoo Music Group και ανταλλάξαμε δημιουργικές απόψεις για ζητήματα που αφορούν τη μουσική και το τραγούδι που αγαπάμε.