Με αφορμή τις δυο μεγάλες συναυλίες του με την ορχήστρα σύγχρονης μουσικής της ΕΡΤ και τη γυναικεία χορωδία Opus Femina ΚΕΠΑΠ Κορίνθου σε διεύθυνση Γιώργου Κουντούρη για το «Δίπτυχο» που ανεβαίνει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 29 και 30 Μαρτίου, ο Αλκίνοος Ιωαννίδης μού παραχώρησε μια σύντομη συνέντευξη on camera στο περιθώριο των προβών.
Ποια εσωτερική ανάγκη και ποιο καλλιτεχνικό πρόταγμα τον οδήγησαν στην παρουσίαση των Βακχών σήμερα; Τι φανερώνει για την ανθρώπινη υπόσταση η επανάληψη που διέπει την ύπαρξη και καθιστά τις Βάκχες έργο σύγχρονο; Τι ρόλο παίζει το τραγούδι; Τέλος, τι είναι το Μέγαρο για εκείνον σήμερα και πόσο σημαντική είναι η καθολική προσβασιμότητα των συναυλιών αυτών για πρώτη φορά σε κλειστό συναυλιακό χώρο στην Ελλάδα;
Όλα πάντοτε μέσα από το συγκροτημένο λόγο του Αλκίνοου Ιωαννίδη που μαγνητίζει με την σαφήνεια και γοητεύει με την απλότητα που εκφέρεται.
Ποια εσωτερική ανάγκη και ποιο καλλιτεχνικό πρόταγμα τον οδήγησαν στην παρουσίαση των Βακχών σήμερα; Τι φανερώνει για την ανθρώπινη υπόσταση η επανάληψη που διέπει την ύπαρξη και καθιστά τις Βάκχες έργο σύγχρονο; Τι ρόλο παίζει το τραγούδι; Τέλος, τι είναι το Μέγαρο για εκείνον σήμερα και πόσο σημαντική είναι η καθολική προσβασιμότητα των συναυλιών αυτών για πρώτη φορά σε κλειστό συναυλιακό χώρο στην Ελλάδα;
Όλα πάντοτε μέσα από το συγκροτημένο λόγο του Αλκίνοου Ιωαννίδη που μαγνητίζει με την σαφήνεια και γοητεύει με την απλότητα που εκφέρεται.