Τα Social Media ξεπέρασαν την τηλεόραση ως πηγή ενημέρωσης!

Οι νέοι «γυρίζουν» τις πλάτες τους στον παραδοσιακό τρόπο ενημέρωσης.
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
Το Reuters Institute for the Study of Journalism διεξήγαγε έρευνα της οποίας τα αποτελέσματα δείχνουν πως οι νέοι έχουν ως βασική πηγή ενημέρωσης τα social media και όχι την τηλεόραση!

Στην έρευνα συμμετείχαν άτομα 18-24 ετών από τα οποία το 28% δήλωσε ότι εδώ και αρκετά χρόνια τα social media είναι βασική πηγή ενημέρωσής τους, ενώ το 24% αυτών, ανέφερε ότι ενημερώνεται από την τηλεόραση. Επίσης, σύμφωνα με το BBC, η έρευνα υποδεικνύει πως το 51% των ανθρώπων με πρόσβαση στο Ίντερνετ χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πηγή ενημέρωσης.

Πλέον όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν smartphones και tablets οπότε αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ανοδική πορεία και στην χρήση των social media. Έτσι γίνεται κατανοητό πως αλλάζουν τα δεδομένα στο τρόπο της ενημέρωσης. Πλέον όλο και περισσότεροι λόγω της εύκολης πρόσβασης στο διαδίκτυο προτιμούν την online ενημέρωση!

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αναδείξουμε πως με μόνο το 10% των αναγνωστών στις αγγλόφωνες χώρες να πληρώνουν για online ενημέρωση, οι διαφημίσεις αποτελούν την μόνη πηγή εσόδων για την online ενημέρωση. Με την ανοδική χρήση των ad blockers όμως πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης αφού χάνουν έσοδα.

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να επισημάνουμε πως τα «παλιομοδίτικα» ΜΜΕ εξακολουθούν να παράγουν το μεγαλύτερο μέρος των «σοβαρών» θεμάτων που διαβάζει το κοινό, με τους αναγνώστες να στρέφονται στους νέους «παίκτες» για πιο «ελαφρά» περιεχομένου θέματα. Ωστόσο, η εξαγωγή οικονομικού οφέλους από το μεγάλου κόστους αντικείμενο της σοβαρής δημοσιογραφίας γίνεται όλο και δυσκολότερη.

Στο μεταξύ, εξακολουθούν να μειώνονται οι πωλήσεις των έντυπων εφημερίδων, ενώ οι καταναλωτές δεν εμφανίζονται πρόθυμοι να πληρώνουν για online ενημέρωση.

Το Facebook αποτελεί την πιο κοινή πηγή νέων, καθώς χρησιμοποιείται από το 44% για την παρακολούθηση, διαμοιρασμό και σχολιασμό νέων. Ακολουθεί το YouTube με 19% και το Twitter με 10%. Το Apple News έχει 4% στις ΗΠΑ και 3% στη Μ. Βρετανία, ενώ το Snapchat ήταν μόνο στο 1% ή και παρακάτω στις περισσότερες χώρες.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!