Οι σέξυ σκηνές της Φίνος Φιλμ

(PHOTOS) Οι πιο σέξυ πόζες της Φίνος Φιλμ αυτές που ξεσήκωναν τη φαντασία των θεατών και μέχρι σήμερα μένουν κλασσικές.
Η μεγάλη δεξαμενή του κοινού που απευθύνονταν οι διαχρονικές, όπως αποδείχθηκε, ταινίες της Φίνος Φιλμ, ήταν οι οικογένειες και έτσι γύριζε ως επί το πλείστον κωμωδίες και μιούζικαλ, αλλά και εξαιρετικές δραματικές ταινίες όπως ο «Βάλτος». Φυσικά με αυτή την οπτική γωνία του φακού της η ανεπανάληπτη εταιρία παραγωγής ταινιών του οραματιστή Φιλοποίμην Φίνου δεν είχε γυμνό στις περισσότερες ταινίες της, ή όποιες τέτοιες σκηνές υπήρχαν ήταν περισσότερο στην σφαίρα του αισθησιασμού, σκηνές μετρημένες που περνούσαν φευγαλέα από την οθόνη που όμως έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στο μυαλό μας. Μια εποχή που η λογοκρισία ήταν στις δόξες της και η μοιχεία ήταν ποινικό αδίκημα.

Η πρώτη πρωταγωνίστρια που έρχεται στο μυαλό όταν μιλάμε για τις ταινίες της Φίνος Φιλμ είναι με διαφορά η Ζωή Λάσκαρη, που διέθετε αυτό το συντριπτικό σεξαπίλ που αιχμαλωτίζει τη ματιά πάνω της όταν παρακολουθούμε μια ταινία της. Ήταν μάλιστα τόσο αφοσιωμένη στον κινηματογραφικό μέντορά της που δεν γύρισε ποτέ άλλη ταινία εκτός της Φίνος Φιλμ την εποχή εκείνη, κάτι που συνηθιζόταν από αρκετούς πρωταγωνιστές. Στην ταινία «Ο Κατήφορος» του 1961 η Αλίκη Βουγιουκλάκη αρνήθηκε να παίξει την σκηνή με το γυμνό που υπήρχε στα γυρίσματα κι έτσι ο Φιλοποίμην εμπιστεύτηκε το ρόλο στην πρωτοεμφανιζόμενη στο σινεμά Ζωίτσα που έκανε μπαμ! Ήταν η σκηνή που ο Νίκος Κούρκουλος έπαιρνε όλα τα ρούχα της μαζί του κι έβαζε μπρος το αμάξι του αφήνοντας σύξυλη και γυμνή στην ερημιά τη Λάσκαρη που του φώναζε «Μη το κάνεις αυτό Κώστα…».
Zoi Laskari - O Katiforos.jpg
Ωστόσο το πρώτο θα το έλεγες γυμνό σε ταινία για την εποχή, ήταν στην ταινία «Δάφνις και Χλόη» το 1931, η βουβή ταινία σε σενάριο και σκηνοθεσία του Ορέστη Λιάσκου. Ο Φίνος όμως είχε στραμμένο το ενδιαφέρον του επίσης σε κοινωνικές ταινίες που σκιαγραφούσαν τη νεολαία της εποχής, όπως ο «Κατήφορος», σε σκηνοθεσία του Γιάννη Δαλιανίδη, αλλά και «Το Αμόκ», σε σκηνοθεσία Ντίνου Δημόπουλου, όπου έλαμψε το άστρο της Ζέτας Αποστόλου, της πρώτης ελληνίδας που έκανε γυμνό στον ελληνικό κινηματογράφο, αλλά και σε ταινία της Φίνος Φιλμ και δεν ήταν βέβαια η μοναδική της. Έπαιξε συνολικά σε 5 ταινίες του Φίνου. Η ξανθιά σεξοβόμβα της εποχής με το λάγνο βλέμμα έκανε ουκ ολίγα στριπτήζ και υπήρξε το αντικείμενο του πόθου των συμπρωταγωνιστών της, αλλά και του κοινού και φυσικά ήταν η συμπρωταγωνίστρια του Ανέστη Βλάχου στην ταινία «Πόθοι στον Καταραμένο Βάλτο» (1966, παραγωγή Σπηλιώτης Φιλμ).
Zeta Apostolou - O exthroi.jpg
Αργότερα στο «Δόλωμα» (1964), του Αλέκου Σακελλάριου, παραγωγής της Φίνος Φιλμ, η Αλίκη Βουγιουκλάκη έπαιξε τον πιο σέξυ ρόλο της ως… δόλωμα πλουσίων αντρών μέχρι που έπεσε στην αγκαλιά του πάντα σεμνού Βαγγέλη Βουλγαρίδη, αλλάζοντας το πεπρωμένο της. Φυσικά και μας έρχεται στο μυαλό όταν μιλάμε για όμορφες πρωταγωνίστριες η Μάρθα Καραγιάννη, η Τζένη Καρέζη, η Μαίρη Χρονοπούλου, η Έλενα Ναθαναήλ (συμμετείχε μόνο σε τρεις ταινίες του Φίνου γιατί δεν της πήγαιναν οι κωμωδίες), η Βέρα Κρούσκα (τι ομορφιά στο «Βάλτο»!), η Νόρα Βαλσάμη, η Ελένη Προκοπίου, η Μαρία Ιωαννίδου, η Μπέττυ Αρβανίτη, η Ελένη Ανουσάκη (συμμετείχε σε δύο ταινίες) και φυσικά το «υπερωκεάνιο ομορφιάς» Μπέττυ Λιβανού όπου σε μια ακόμη κοινωνική ταινία παραγωγής Φίνος Φιλμ «Οι Αμαρτωλοί» (1971) σε σενάριο και σκηνοθεσία Γιάννη Δαλιανίδη, είναι χάρμα ιδέσθαι δίπλα στον Χρήστο Νομικό. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στην ανιψιά του Δαλιανίδη, την Καίτη Ιμπροχώρη, επίσης μια θεά του σινεμά, λιγότερο προβεβλημένη, αλλά με δικό της στυλ, φινέτσα και ατελείωτη ομορφιά. Ακόμη η Ρίτα Μπενσουσάν «έγραψε» στο «Βάλτο», μια ακόμη δραματική ταινία του Φίνου, σε σκηνοθεσία - σενάριο του Ντίνου Δημόπουλου, γνωστή καλτ ηρωίδα και από την ταινία του Νίκου Νικολαΐδη «Τα Κουρέλια που Τραγουδούν Ακόμη». Πολλοί την αναζητούν και ψάχνουν νέα της σήμερα.
aliki-vougiouklaki- to doloma.jpg
Ήλιε μην κοιτάς (Ο βάλτος): Δ. Γαλάνη (1973)

Επίσης και η Ρία Δελούτση έχει τους φαν της. Μια χυμώδης γυναίκα, Σταρ Ελλάς το 1961, που δεν είχε ποτέ πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά το κοντό μαλλί της σε συνδυασμό με το ύψος και τα μοντέρνα ρούχα που φορούσε χαλούσαν κόσμο. Πολλοί θα τη θυμούνται στο ρόλο της Πόλης στην «Παριζιάνα» με την Ρένα Βλαχοπούλου. Σχετικά πρόσφατα με ρώτησε ένας φίλος σε ποια ταινία είναι ξαπλωμένη η Ρία σε ένα κρεβάτι και ανοίγει την πόρτα ο Θανάσης Βέγγος και μπαίνει στο δωμάτιο. Είχε βάλει στοίχημα με την παρέα του…

Γι’ αυτό λοιπόν κι εγώ έψαξα στα αρχεία της Φίνος Φιλμ ώστε να συγκεντρώσουμε τις πιο σέξυ πόζες της Φίνος Φιλμ αυτές που ξεσήκωναν τη φαντασία των θεατών, αλλά και μέχρι σήμερα μένουν κλασσικές συντελώντας σημαντικά στο μύθο της κάθε ηθοποιού…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!