Άλλωστε, οι ίδιοι δηλώνουν, συνειδητά, περισσότερο Έλληνες παρά Ιταλοί. Δημιουργήθηκαν το 1994, βασιζόμενοι, εξ αρχής, στην αρχαιοελληνική πολεμική δυναμική της Σπάρτης, παρά στην αθηναϊκή φιλοσοφική σχολή και σκέψη. Δεν βρίσκω τίποτα το ύποπτο πίσω από τις χλαμύδες, τις περικεφαλαίες, τις ασπίδες και τη σπαρτιάτικη, δωρική, στυλιστική, μέχρι ενός σημείου, αισθητική τους. Το μέταλ είναι πλημμυρισμένο από, ανάλογες, τέτοιες περιπτώσεις.
To extended play cd τους “Hail To Hellas”, «Χαίρε Ελλάς» (ή μήπως «Χαλάζι στην Ελλάδα» κατά μια άλλη, γιατί όχι, επίκαιρη συμβολιστική παρεμβολή) κυκλοφόρησε στα τέλη του 2003. Ανάμεσα, όμως, στα διάφορα αρχαιοελληνοκεντρικά θέματά τους έπαιζαν και τα «Δειλινά» του Ζαμπέτα.
To extended play cd τους “Hail To Hellas”, «Χαίρε Ελλάς» (ή μήπως «Χαλάζι στην Ελλάδα» κατά μια άλλη, γιατί όχι, επίκαιρη συμβολιστική παρεμβολή) κυκλοφόρησε στα τέλη του 2003. Ανάμεσα, όμως, στα διάφορα αρχαιοελληνοκεντρικά θέματά τους έπαιζαν και τα «Δειλινά» του Ζαμπέτα.