«Συνδεθείτε μέσω Snapchat»: Το κουμπί μου μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι!

Όλο και περισσότερο το Snapchat διεισδύει στην digital αγορά.
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
24/07/2016
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δεν είναι καθόλου ασυνήθιστο να σας εμφανιστεί το κουμπί «Σύνδεση μέσω Facebook» ή «Σύνδεση μέσω Google» την πρώτη φορά, που θα δοκιμάσετε μια νέα εφαρμογή ή ιστοσελίδα. Μάλιστα, ανάλογα με το είδος της, μπορείτε να εισέλθετε και με άλλους λογαριασμούς σας, όπως της Amazon, Pinterest, ή του Twitter. Με λογαριασμό Snapchat όμως;

Κι όμως το κουμπί «Συνδεθείτε μέσω Snapchat», έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση την προηγούμενη εβδομάδα, στην εφαρμογή Bitmoji!

Η Bitmoji είναι μία εφαρμογή, η οποία επιτρέπει στους χρήστες της να δημιουργούν τα δικά τους αστεία emojis. Η εφαρμογή αποκτήθηκε μάλιστα από το Snapchat πριν από λίγους μήνες.

Το Snapchat έχει εξαγοράσει κι άλλες εταιρείες στο παρελθόν, ενσωματώνοντας τις υπηρεσίες τους στη δική της πλατφόρμα, όμως η απόκτηση της Bitmoji ήταν διαφορετική! Αντί της προσθήκης Bitmoji ως προεπιλεγμένη επιλογή στην εφαρμογή του Snapchat, οι χρήστες έπρεπε να κατεβάσουν την εφαρμογή Bitmoji ξεχωριστά. Μετά τη λήψη του app, το Snapchat επιτρέπει στους χρήστες της να συνδεθούν με τον υπάρχοντα Snapchat λογαριασμό τους και χωρίς να χρειάζεται να δημιουργήσουν έναν νέο ξεχωριστό λογαριασμό Bitmoji.

Αυτή τη στιγμή, το Snapchat είναι μία από τις λίγες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που δεν δημιουργούν ένα είδος ψηφιακής ταυτότητας, που ακολουθεί το χρήστη σε όλο το ψηφιακό περιβάλλον. Για παράδειγμα το Facebook, επιλέγοντας σε μία εφαρμογή «Σύνδεση μέσω Facebook», επιτρέπει την πρόσβαση της εφαρμογής στο όνομα και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, παρέχοντας της σε αντάλλαγμα πληροφορίες και δεδομένα για την επίσκεψή σας εκεί.

Το Snapchat λοιπόν είναι μέχρι στιγμής ένα «κλειστό βιβλίο» που δεν επιτρέπει σε καμία εξωτερική πληροφορία ούτε να εισρέει, αλλά και ούτε και να εκρέει. Η προσθήκη όμως του «Συνδεθείτε με Snapchat» στην Bitmoji, και παρότι η εφαρμογή ανήκει στο Snapchat, θα μπορούσε να προδιαγράφει το τι πρόκειται να έρθει στο μέλλον.

Φανταστείτε λοιπόν μία μέρα να έχετε την επιλογή να κάνετε log in στον Spotify λογαριασμό σας, μέσω του Snapchat, έτσι ώστε να μπορείτε να εισάγετε μουσική στο πίσω μέρος του βίντεό σας. Ή εάν κοιτάτε μία διαφήμιση στο Snapchat και θέλετε να αγοράσετε κάτι, τότε το Snapchat να είναι ένας εύκολος τρόπος για να συνδεθείτε, παρέχοντας παράλληλα πιο ακριβή στοιχεία για το πότε μια διαφήμιση οδηγεί σε πώληση.

Ο Evan Spiegel, CEO του Snapchat, είναι μέχρι στιγμής εναντίον των διαφημίσεων που παρακολουθούν το κάθε σας βήμα, αλλά ένα από τα μεγαλύτερα παράπονα των διαφημιστών αναφορικά με το Snapchat είναι η ανικανότητα του να στοχεύει τις διαφημίσεις προς τους χρήστες.

Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία των διαφημίσεων, το Snapchat προσφέρει μόνο πολύ ευρείες πληροφορίες όπως η ηλικία και η τοποθεσία ενός χρήστης. Το Facebook, από την άλλη πλευρά, μπορεί να δώσει στοχευμένες πληροφορίες για το αν έχετε κάνει κλικ σε ένα προϊόν μιας ιστοσελίδας, ώστε, μόλις λεπτά αργότερα, να σας το εμφανίσει σε μορφή διαφήμισης στο newsfeed!

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία άλλη ένδειξη, πέραν του κίτρινου πλαισίου «Συνδεθείτε μέσω Snapchat» στην εφαρμογή bitmoji, που να αποδεικνύει πως το Snapchat είναι έτοιμο να ανοίξει τις πύλες. Το μόνο σίγουρο είναι όμως, πως εάν το Snapchat αποφασίσει να δημιουργήσει ένα καθολικό σύστημα log-in, αντίστοιχο του Facebook ή της Google, τότε, σίγουρα θα κέρδιζε επιπλέον πόντους από χρήστες και διαφημιστές, ξεκλειδώνοντας μάλιστα πολύ περισσότερα έσοδα.

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!