Πως αντιμετωπίζουν οι Έλληνες χρήστες τις διαδικτυακές διαφημίσεις;

(ΕΡΕΥΝΑ) Αρχίζουν και ενοχλούν αρκετά οι διαφημίσεις πια στο Internet.
logo radio
Ogdoo web radio
Live
 
18/12/2016
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
Καμία εκδήλωση
Η πρώτη μεγάλη έρευνα εις βάθος διεξήχθη από την TailWind, σε συνεργασία με τη Focus Bari για την χρήση των εφαρμογών που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις σε desktop, smartphone και tablet. Η όλη έρευνα έγινε υπό την αιγίδα των συνδέσμων των διαφημιζόμενων και των εταιριών διαφήμισης στην Ελλάδα.

Η έρευνα διενεργήθηκε σε 54 δικτυακούς τόπους κατά το χρονικό διάστημα από 26 Σεπτεμβρίου μέχρι και 31 Οκτωβρίου.

Τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας είναι τα ακόλουθα:

Ένας στους πέντε Έλληνες χρήστες μπλοκάρει τις διαφημίσεις στον browser.
• H μεγαλύτερη πλειονότητα των Ελλήνων δεν μπλοκάρει τις διαφημίσεις στο κινητό (2,8%) και στο tablet (4,7) του, όταν στο desktop το κάνει τουλάχιστον ένας στους τρεις.
• Το ένα τρίτο των ανθρώπων που μπλοκάρουν πλέον τις διαφημίσεις προστέθηκε στη λίστα τον τελευταίο χρόνο. Κάτι που σημαίνει πως οι διαφημίσεις αρχίζουν να γίνονται ενοχλητικές
• Οι χρήστες ad blocking είναι κατά βάση άνδρες, νεαρότερης ηλικίας (18-34 ετών) και υψηλότερου μορφωτικού επιπέδου.
• Ο βασικός λόγος εγκατάστασης της εφαρμογής για ad blocking είναι η αποφυγή ενοχλητικών διαφημίσεων (71,1%).
• Περίπου 2 στους 3 χρήστες ad blocking, δηλώνουν ότι θα απεγκαθιστούσαν την εφαρμογή που μπλοκάρει τις διαφημίσεις εάν οι διαφημίσεις γινόντουσαν λιγότερο ενοχλητικές και δεν επηρέαζαν την πλοήγηση στο διαδίκτυο. Το ποσοτικό αυτό συμπέρασμα δείχνει δύο λόγους που οδηγούν στο ad blocking -η ενόχληση κατά την πλοήγηση στο Διαδίκτυο.
• Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών (είτε χρησιμοποιούν, είτε όχι, εφαρμογή για ad blocking) βρίσκει ενοχλητικά τα είδη διαφήμισης που επηρεάζουν άμεσα την περιήγησή τους και αλλοιώνουν την εμπειρία χρήσης του ιστότοπου που επισκέπτονται.

Δείτε την έρευνα 2016 Mobile Ad Blocking Landscape


Συμπεράσματα

Όλο και περισσότερο και συγκεκριμένα το τελευταίο χρονικό διάστημα οι διαφημίσεις αρχίζουν να γίνονται ενοχλητικές για τους χρήστες του διαδικτύου. Οι περισσότεροι έχουν την θέληση να απενεργοποιήσουν τα προγράμματα adblocking με την προϋπόθεση ότι οι διαφημίσεις θα γινόντουσαν λιγότερο ενοχλητικές.

Οι εταιρείες διαφήμισης και λογισμικού θα πρέπει να βρουν τους τρόπους αυτούς για να εμφανίζουν στους χρήστες τις διαφημίσεις που αυτοί θα βρουν πιο ενδιαφέρουσες χωρίς να επηρεάζει την πλοήγηση τους στο Internet

ΤΟ OGDOO.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Το τραγούδι αλλιώς, στο email σας!

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα στο χώρο της καλής μουσικής!