Το Youtube σκέφτεται την κατάργηση των διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν.
Η αλλαγή αυτή σύμφωνα με τη Google, πρόκειται να ισχύσει από τις αρχές του επόμενου έτους, καθώς το YouTube σκοπεύει να επιτρέψει μορφές διαφημιστικών βίντεο που πρέπει να συνδυάζουν τόσο την ικανοποίηση των χρηστών όσο και των διαφημιστών.
Οι μεγάλες σε μήκος διαφημίσεις, οι οποίες δεν μπορούν να παραλειφθούν, θεωρούνται ιδιαίτερα ενοχλητικές, σύμφωνα με το BBC, καθώς θυμίζουν τηλεόραση.
Έτσι, η Google «προκαλεί» τους διαφημιστές να γίνουν πιο δημιουργικοί, ώστε να προβάλλουν κατάλληλα κάποιο προϊόν σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, όπως υποστηρίζει η εταιρεία.
Ανοίγει άραγε το παράθυρο για συνδρομή premium χρήσης της πλατφόρμας που δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις ή αντίστροφα όσες διαφημιστικές θέλουν θα έχουν το δικαίωμα να διαφημίζουν τα 30 sec βίντεο τους πληρώνοντας κάτι παραπάνω;
Σε λίγο καιρό θα μάθουμε σίγουρα...
Η αλλαγή αυτή σύμφωνα με τη Google, πρόκειται να ισχύσει από τις αρχές του επόμενου έτους, καθώς το YouTube σκοπεύει να επιτρέψει μορφές διαφημιστικών βίντεο που πρέπει να συνδυάζουν τόσο την ικανοποίηση των χρηστών όσο και των διαφημιστών.
Οι μεγάλες σε μήκος διαφημίσεις, οι οποίες δεν μπορούν να παραλειφθούν, θεωρούνται ιδιαίτερα ενοχλητικές, σύμφωνα με το BBC, καθώς θυμίζουν τηλεόραση.
Έτσι, η Google «προκαλεί» τους διαφημιστές να γίνουν πιο δημιουργικοί, ώστε να προβάλλουν κατάλληλα κάποιο προϊόν σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, όπως υποστηρίζει η εταιρεία.
Ανοίγει άραγε το παράθυρο για συνδρομή premium χρήσης της πλατφόρμας που δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις ή αντίστροφα όσες διαφημιστικές θέλουν θα έχουν το δικαίωμα να διαφημίζουν τα 30 sec βίντεο τους πληρώνοντας κάτι παραπάνω;
Σε λίγο καιρό θα μάθουμε σίγουρα...