«Ο κόσμος είναι αυτό που βρισκόμαστε. Η σάρκα είναι αυτό που είμαστε. Ο Διάβολος είναι αυτό που επιθυμούμε.»
Το 1989 έρχεται στο φως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κείμενα του σπουδαίου Πορτογάλου λογοτέχνη Φερνάντο Πεσσόα. Αποδίδεται στα νεανικά του χρόνια και πραγματεύεται ένα από τα αγαπημένα του θέματα: Τη σχέση του διαβόλου με τον κόσμο.
H παράσταση «Η ώρα του Διαβόλου», με πρωταγωνιστές τον Γιώργο Χρανιώτη και την Ευγενία Σαμαρά, ανεβαίνει στο θέατρο Αριστοτέλειον μετά προβλημάτων και αντιδράσεων.
Χθες διαδηλωτές -όχι πάρα πολλοί- έξω από το «Αριστοτέλειο» ήρθαν σε σύγκρουση με αστυνομική δύναμη που επιχειρούσε ένα επιβάλει την τάξη προσπαθώντας να τους κρατήσει μακριά από την είσοδο του θεάτρου.
Ανάμεσα στους πρώτους και ο «πατέρας Κλεομένης». Υπήρξαν τρεις προσαγωγές. Κάποιοι διαδηλωτές φορούσαν κράνη, άλλοι ελληνικές σημαίες και αποδοκίμαζαν έντονα τους συντελεστές της παράστασης φωνάζοντας: «Ελλάδα σημαίνει ορθοδοξία».
Η παράσταση πάντως διεξήχθη κανονικά.
Το 1989 έρχεται στο φως ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κείμενα του σπουδαίου Πορτογάλου λογοτέχνη Φερνάντο Πεσσόα. Αποδίδεται στα νεανικά του χρόνια και πραγματεύεται ένα από τα αγαπημένα του θέματα: Τη σχέση του διαβόλου με τον κόσμο.
H παράσταση «Η ώρα του Διαβόλου», με πρωταγωνιστές τον Γιώργο Χρανιώτη και την Ευγενία Σαμαρά, ανεβαίνει στο θέατρο Αριστοτέλειον μετά προβλημάτων και αντιδράσεων.
Χθες διαδηλωτές -όχι πάρα πολλοί- έξω από το «Αριστοτέλειο» ήρθαν σε σύγκρουση με αστυνομική δύναμη που επιχειρούσε ένα επιβάλει την τάξη προσπαθώντας να τους κρατήσει μακριά από την είσοδο του θεάτρου.
Ανάμεσα στους πρώτους και ο «πατέρας Κλεομένης». Υπήρξαν τρεις προσαγωγές. Κάποιοι διαδηλωτές φορούσαν κράνη, άλλοι ελληνικές σημαίες και αποδοκίμαζαν έντονα τους συντελεστές της παράστασης φωνάζοντας: «Ελλάδα σημαίνει ορθοδοξία».
Η παράσταση πάντως διεξήχθη κανονικά.