Η τηλεθέαση στο Survivor μέσα από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ χτυπάει κόκκινο. Όπου σταθείς κι όπου βρεθείς όλοι μιλούν-άμε πλέον για το Survivor και τους ήρωες του. Τα μνημόνια και τα άλλα σημαντικά που φορούν τις πληγές στην καθημερινότητά μας και την ίδια ώρα υποθηκεύουν με χειροπέδες το αύριο έχουν έρθει σε δεύτερη μοίρα.
Η μανία για το Survivor έφερε και νέες διατροφικές συνήθειες. Βλέποντας τους παίκτες του παιχνιδιού να τρέφονται με καρύδες, ένα πολύ θρεπτικό προϊόν, οι Έλληνες βάλαμε την καρύδα στην ζωή μας. Καρύδες ωμές, ψητές, τηγανητές, σούπα ή με ρύζι... έχουν πλέον πρώτη θέση στο τραπέζι μας.
Η αναζήτηση στις λαϊκές αγορές και τα οπωροπωλεία της χώρας για καρύδες είναι έντονη και οι πωλήσεις τους εκτινάσσονται στα ύψη.
Ο Γιάννης Σιδέρης πρόεδρος των εμπόρων της λαχαναγοράς στου Ρέντη δήλωσε στο ιefimerida.gr: «Η Ινδική καρύδα είναι ένας “άγνωστος” καρπός για τους καταναλωτές. Πριν από το Survivor πουλούσαμε περίπου 10 καρύδες το δίμηνο σε πολύ συγκεκριμένους πελάτες. Πλέον η ζήτηση έχει πολλαπλασιαστεί και πουλάμε τον ίδιο αριθμό την εβδομάδα. Η ζήτηση δηλαδή έχει οκταπλασιαστεί! Ιδιαίτερος καρπός με ιδιαίτερη γεύση».
Η μανία για το Survivor έφερε και νέες διατροφικές συνήθειες. Βλέποντας τους παίκτες του παιχνιδιού να τρέφονται με καρύδες, ένα πολύ θρεπτικό προϊόν, οι Έλληνες βάλαμε την καρύδα στην ζωή μας. Καρύδες ωμές, ψητές, τηγανητές, σούπα ή με ρύζι... έχουν πλέον πρώτη θέση στο τραπέζι μας.
Η αναζήτηση στις λαϊκές αγορές και τα οπωροπωλεία της χώρας για καρύδες είναι έντονη και οι πωλήσεις τους εκτινάσσονται στα ύψη.
Ο Γιάννης Σιδέρης πρόεδρος των εμπόρων της λαχαναγοράς στου Ρέντη δήλωσε στο ιefimerida.gr: «Η Ινδική καρύδα είναι ένας “άγνωστος” καρπός για τους καταναλωτές. Πριν από το Survivor πουλούσαμε περίπου 10 καρύδες το δίμηνο σε πολύ συγκεκριμένους πελάτες. Πλέον η ζήτηση έχει πολλαπλασιαστεί και πουλάμε τον ίδιο αριθμό την εβδομάδα. Η ζήτηση δηλαδή έχει οκταπλασιαστεί! Ιδιαίτερος καρπός με ιδιαίτερη γεύση».