Η νέα διαφήμιση της Heineken Light προκάλεσε αντιδράσεις, λόγω του ρατσιστικού της περιεχομένου και τελικά αποσύρθηκε.
Το κλιπ δείχνει έναν μπάρμαν να γλιστράει ένα μπουκάλι μπύρας πάνω στο μπαρ, προσπερνώντας μαύρους άντρες και γυναίκες και καταλήγοντας σε μια Ασιάτισσα, με την ατάκα «Μερικές φορές, το light είναι καλύτερο».
Η υπόθεση έλαβε διαστάσεις όταν ο Chance the Rapper έγραψε στο Twitter: «Νομίζω ότι κάποιες εταιρίες επίτηδες κυκλοφορούν ρατσιστικές διαφημίσεις για να κερδίσουν περισσότερα views», καθώς η λέξη light, εκτός από «ελαφρύ» μπορεί να μεταφραστεί και «ανοιχτό».
Δείτε παρακάτω το επίμαχο διαφημιστικό, αλλά και την ανάρτηση του ράπερ.